tisdag 2 oktober 2012

Modehelg, Lördag & Söndag den 3-4/11

 Hej Hpp!
Det finns kläder, smycken, salonger, tatueringar, skor och 
mycket annat som går under begreppet mode.
Låt oss visa vad vi i Kristinehamn faktiskt har! 
Plats Lev Vackert (fd soldat hemmet A9), följ skyltarna ut emot skärgården, vi ligger i det grå huset mitt emot den nya herrgårdscampingen) 
www.levvackert.com
 På alla helgona lördagen den 3:e och den 4:e november kommer vi på Lev Vackert ihop med ett axplock av stadens butiker hålla öppet Lördag 10.00 - 16.00, Söndag 11.00-16.00, alla samlade i Lev Vackert huset.
 
 Då kommer du att i källaren få en bra inblick i modet som finns i staden, kommande trender, bjudas på bra erbjudanden med mera.
 Vi kommer också att på övervåning ha ett antal föreläsare kring mode, MISSA INTE DETTA! Och du det är GRATIS!
Välkommen! Kram Kristinehamns modebutiker
Ps det kommer finnas ett stort urval av stilar Ds

1 kommentar:

  1. Hej, jag har beslutat mig för att öppna en inrednings/konst butik där det mesta jag kommer sälja är "made/redone by me". Sprang på er blogg/butik när jag sökte på färg från CeCe Caldwell.. och blev tagen av hur min tänkta butik lite är en spegling av er! Måste fråga hur "tufft" det varit att dra igång er butik... hur många inkörnings år det har tagit? Och hur länge har ni haft öppet?
    Och så en liten fråga till... Vet ni om man kan köpa CeCe caldwell paint någonstanns i sverige? Eller om ni vet någon webshop som skickar till sverige?
    Jag skulle vilja få så mycket feedback som möjligt till min tänkta butik. :-)
    min blogg: http://atwistofart.blogspot.se/

    SvaraRadera